Thursday, November 30, 2006

הדייט האחרון של עומר - חלק ראשון



עומר שוורץ היה גבוה, בערך מטר שמונים וחמש, קצת שרירי, עם עיניים ירוקות... הוא היה סטודנט, למדעי המדינה, שנה ג', ועבד משרה חלקית כברמן. אבל מה שחשוב לסיפור שלנו הוא שעומר היה לבד, והוא לא רצה להיות לבד.

הוא התחיל עם ג'יידייט כי חברים שלו אמרו לו שהוא ימצא שם מלא זיונים, אבל הוא ממילא לא רצה אף אחד מהבנות שהוא יצא איתן (הוא בחור על רמה, מבינים? לא מזיין כל אחת). הוא יצא עם איזה 3-4 בחורות משם, שכולן היו משעממות לאללה, והיו עם 10 קילו יותר ממה שהתמונה שהן שלחו לו. בגלל זה הוא לא רצה יותר לצאת לדייטים. הוא נכנס לאתר כדי למחוק את הכרטיס שלו וגילה שמישהי שלחה לו מסר דרך האתר. בשנייה לפני שהוא לחץ כל כפתור ה"מחק כרטיס" הוא החליט לבדוק את המסר. אחרי הכל, בחורה שפונה לבחור באתר הכרויות זה לא מחזה ממש נפוץ. היא כתבה לו:
"אני יודעת שיצאת כבר עם 3-4 בחורות מפה, שכולן היו משעממות לאללה, והיו עם 10 קילו יותר ממה שהתמונה שהן שלחו לך. בגלל זה גם אתה כאן, כדי למחוק את הכרטיס שלך. אני כאן כי אני יודעת שתתקשר. "
היא השאירה מספר טלפון, והוא התלבט אם להתקשר או לא כי לא הייתה לה תמונה בכרטיס, אבל הוא החליט להתקשר בכל זאת.מצא חן בעיניו שהיא ישירה, והוא אמר לעצמו שאין לו מה להפסיד. מקסימום עוד ערב מבוזבז, ובמקרה הטוב אולי בכל זאת יצא לו זיון מהאתר הטפשי הזה. אם הוא רק היה יודע להיזהר במה שהוא מבקש. הוא התקשר למספר, וענה מייד התא הקולי

"היי הגעתם לקרן". [יש לה קול מדהים,חשב עומר] "אפשר להשאיר הודעה. ועומר, אם זה אתה, אני אהיה היום ב 10 בגולדן-בר. אני כבר אזהה אותך".

חמש השניות הראשונות של התדהמה שאחזה בו התחלפו במחשבות על הבחורה המוזרה הזו. הוא התחיל לחשוב אם כל זה לא טעות אחת גדולה. הוא ניתק את הטלפון בלי להשאיר הודעה, והתחיל לנגן על הפסנתר. הוא תמיד ניגן כשרצה להרגיש כאילו הוא במקום אחר, וזה היה רגע כזה בדיוק.

הנגינה תמיד עזרה לו להירגע, הוא הרגיש עם כל תו שהמוח שלו נעשה צלול יותר. "אם זה טעות, אז איך היא ידעה את השם שלי?" הוא חשב. "ואיך היא ידעה שנכנסתי לאתר רק כדי למחוק את הכרטיס? יכול להיות שאיציק ואוהד מתכננים עוד מתיחה על חשבוני?" אבל משהו בקול המסתורי שלה משך אותו. היה נדמה לו שהקול שלה טיפה מוכר לו אבל הוא לא הצליח ממש להיזכר מאיפה. לאט לאט הגיעה השעה 8, ו 8 וחצי... ועומר עדיין לא החליט מה לעשות. פתאום הכול נהיה ברור - עומר החליט לעשות את הדבר היחיד שיכל לעשות. הוא התקשר ליונית, אחותו הגדולה. יונית ענתה לו מייד ואמרה - "עומר, השעה 8 וחצי, נדמה לי שאתה צריך להתארגן - אחרת איך תגיע בשעה 10 לגולדן בר?"

עומר נדד במחשבותיו... "כאשר יגורתי באתי [עומר שלנו הוא בחור אינטלקטואל.] ובכן, הולך או לא, צריך לתפוס איזה מקלחת. כשהייתי במקלחת פינטזתי על קרן. ניסיתי לדמיין איך היא נראת.יש לה כזה קול צרוד וסקסי, מעניין אם זה מסיגריות או מסמים קלים. דמיינתי אותה שוכבת ערומה על המיטה שלי עם סיגריה ארוכה כמו של הנשים מהסרטים הישנים. בדמיון שלי היא הייתה מדהימה. גבוהה ודקיקה, עם חזה שמזכיר ניצנים של אפרסקים. דמיינתי את הריח שלה, כולה חלקלקה מהזיעה של הקיץ..." בעוד הוא ממשיך את המחשבה הוא גילה שזקפתו מתנוססת במלוא הדרה, ותוך זמן קצר כבר פרק את כל אונו על דמותה הדמיונית של קרן. כשיצא מהמקלחת השעון כבר עמד על 9:15, והוא התחיל למהר.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home