Monday, October 16, 2006

פנטזיה מספר 17


הוא יהיה גבר זר. כזה שלא הספיק להתאהב בי וכזה שלא יפחד ממני. מבחינתי שאני אכיר אותו דרך טעות במספר אפילו.
הוא גם יהיה מבוגר יותר ממני, לא ילד מתלהב בן 23 שגומר רק מזה שבחורה מסתכלת לו על הזין.
***


הוא סטר לי על פניי ואמר "את תהיי בשקט ותעשי מה שאני אומר לך. אם לא הבנת את הכלבה שלי הלילה". פתחתי את פי כדי למחות אבל עוד סטירה הונחתה על הלחי שלי. לא האמנתי שזה קורה לי. איזה היפוך גמור מהבחור החביב והמצחיק שישבתי איתו לשתות קפה.
"הכוס שלך לוהט כמו תנור, את אוהבת שמרביצים לך, הא שרמוטה?". קלט אותי.
הוא נשכב מעליי וחדר אלי. "את כזאת זונה. זונה אוהבת זין. נולדת להיות שרמוטה מזדיינת. מהשנייה שראיתי אותך רציתי לזיין אותך. את דורשת את זה. מהשנייה הראשונה שנתקלתי במבט הצפוני שלך החלטתי שאני אלמד אותך לקח", הוא המשיך בשטף הדיבורים ועצר מידי פעם רק כדי להנחית עוד סטירה לפנים שלי.
קצת אחרי שהוא גמר הוא הוריד את הקונדום וזרק אותו על הרצפה. "תנקי את הזין שלי".
גיליתי כמה קל להשליך החוצה מתוכי כל מחשבה הגיונית ופשוט להשתחרר. לכבות את המוח ולהשאיר רק את החלק שיפענח את מילותיו וידאג לביצוע המהיר שלהם.
"תדאגי שיהיה נקי גם מסביב". ליקקתי את הזין שלו, את הביציים וכל הדרך עד לחור של התחת. חזרתי לזין שלו (שלהפתעתי) התחיל להתרומם שוב. בין הגניחות הוא קרא בשמי. "את מוצצת כאילו עשית את זה כל החיים שלך. אני לא רוצה לגמור עכשיו בפה שלך, בואי לכאן."
הוא הביט עלי ואמר "תראי כמה את מטונפת, כולך מלאה בשפיך. בואי איתי להתקלח". בדרך למקלחת הוא עצר ואותת לי לרדת על ברכיי. "תמצצי לי. אני רוצה להסתכל במראה ולראות אותך מוצצת לי". פעלתי בדיוק לפי הוראותיו. ירדתי על ברכיי והכנסתי על הזין שלו לפה שלי שוב. הוא הניח את ידיו על ראשי ואמר "את לא יודעת כמה מקסימה את נראת עכשיו. זה בדיוק המקום הטבעי לשרמוטה כמוך, על הברכיים, עם הזין שלי בפה שלך".
אחרי שהוא שבע נחת מהמראה, המשכנו למקלחת. זרם המים היה לוהט להחריד. הוא נתן לי לסבן אותו והשתדלתי לא לפספס אף נקודה. הוא סימן לי לרדת לברכיים שוב. חשבתי שהוא רוצה שאני ארד לו אבל לו היו תוכניות אחרות.
זרם חם של השתן שלו התנפץ אל מול הפנים שלי. הרגשתי את החום של השתן שלו על השיער והראש, מתגלגל לכל שאר חלקי הגוף שלי. כשהוא סיים הבטתי אליו והיה לי נדמה שלרגע קצר ראיתי שביב של אנושיות בפניו, כאילו הוא קלט לרגע מה הוא עשה והצטער על זה, אולם הרגע הקצר חלף במהירה. "כשאת מסיימת פה, תחזרי למיטה. את יכולה להשתמש במגבת אם את רוצה".
שטפתי מעלי את כל הסימנים שנשארו. חיטטתי בלב שלי כדי לבדוק איך אני מרגישה עם זה ולהפתעתי לא הייתה שם תחושת השפלה, או בלבול או כעס. רק שלווה וציפיה להמשך.
חזרתי לחדר. הוא היה עטוף כולו בשמיכה והזמין אותי להצטרף. זחלתי למיטה ונשכבתי לידו. הוא השעין את ראשו על זרוע אחת, ובשנייה ליטף אותי על פני כל הגופי. "את באמת מדהימה, את יודעת? כל כך יפה, כל כך סקסית. הגוף שלך כייפי. בואי אני אחבק אותך, שלא יהיה לך קר".
***
כשהגעתי הבייתה הסרתי את כל הבגדים לפני הכניסה למיטה. הסתכלתי על עצמי במראה וכל הסימנים הכחולים נראו לי כמו שושנים עדינות שמישהו צייר עלי ביד אומן. השריטות נראו כמו גבעולים. מה רב הוא היופי.


מוקדש ל א.א.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

זה בדיוק המקום הטבעי לשרמוטה כמוך, על הברכיים, עם הזין שלך בפה שלי

או קיי המשפט הזה בלבל אותי - זה לא הפוך ?

9:15 pm  

Post a Comment

<< Home