Thursday, September 07, 2006

משהו מלוכלך

זה נשמע רעיון טוב כשעידן הציע ללכת לטייל קצת בפרדס לחלץ קצת את העצמות במקום להמשיך לרבוץ בג'קוזי. כבר התחיל הסתו ככה שלא היה חם מידי אז ארזתי תיק קטן עם קצת אוכל ובקבוק יין, ויצאנו לדרך.

כפי שהאקפוזיציה מרמזת, זה היה נראה כמו רעיון טוב לולא גשם ראשון של סתו התחיל לנטוף לאחר שעת הליכה נינוחה. היורה העדין התחלף במהירות למבול, ועידן ואני תפסנו מחסה תחת אחד העצים.
(זה המקום לציין שהשימוש במילה "מחסה" הוא כנראה מופרז. מחסנו הדליל אמנם האט את זרימת הגשם אולם לא עצר אותה כליל).

"שנחזור?" שאלתי את עידן. אבל הוא הסתכל עלי וחייך. "נועה, את מאוד סקסית בגשם" הוא ציין וניגש לנשקני. הוא השעין אותי על גזע העץ ונשק ליי עמוקות. הגשם זרם מהעץ על ראשי ולתוך הנשיקה.

"עידן,קר לי. אנחנו נחטוף שפעת. בוא נחזור" ביקשתי. אבל הוא בתגובה הטיח אותי על האדמה ורכן מעלי.
"אולי תני לי לחמם אותך?" הוא הציע, תוך כדי כך שהוא משך את מכנסיי ואת התחתונים מגופי ואת בגדיו העליוניים גם כן. היה באדמה עוד שמץ חום מהיום הנעים אולם במהרה היא הפכה בוצית. עידן נשכב מעלי ונישק אותי בכל גופי. מגע לשונו החמה של עידן היווה קונטרה מרגשת לקור הבוץ ולא עבר זמן רב עד שהתחלתי להרגיש את החום המוכר מפעם בכוס שלי.
הדפתי את עידן לתוך הבוץ, נפרשתי על האדמה בין רגליו וצפיתי בזכרותו המתרוממת, כמעין פרח יפה ונדיר הפותח את עלי הכותרת שלו לצלילו של הירח. כשהיה נוקשה דיו, הרמתי את עצמי והכנסתי אותו אל תוכי. עם קצב הרוח ששרקה בינות הענפים, הנעתי את עצמי מעלה ומטה.
ידיו המלוכלות מבוץ טיילו על גופי והתעכבו במיוחד על שדיי. הוא אחז ומעך וצבט אותם ואז משך אותי אליו לנשיקה נוספת.

"תסתובבי" הוא ביקש. חזרתי אל האדמה, הפעם עם בטני כלפיה כשעידן חדר אלי מאחור. הדגדגן שלי השתפשף על פיסת תפוז שנשר על האדמה, בעוד הפטמות שלי מתחכחות בכמה זרדי ענפים. הרגשתי את הנשימה של עידן בעורפי בעוד הוא האיץ והגביר את קצב החדירה.
ביודעי שאין איש ששומע ומאזין לנו יללתי כמו חתולה מיוחמת מעוצמת התענוג. טיפות הגשם מבחוץ, התערבבו עם טיפות השפיך שהיו בתוכי והרגשתי מלאה יותר מאיי פעם. הבזקים חשמליים מכיוון הכוס התפוח שלי נתמתחו אל עבר שאר גופי והעבירו בהם רעד שהלך והתגבר עד שלבסוף נפסק בעונג מרגש.

עידן המשיך לשכב מעלי, ולאחר מספר דקות התגלגל לצידי. הוא נראה כמו יטי, עם כל הבוץ והענפים בשערו, כל גופו מוכסה בבוץ. שיערתי שהמראה שלי לא רחוק מזה במיוחד.
שכבנו על האדמה, הבטנו בכוכבים ובלבנה שעלתה בינתיים ונתנו לגשם לשטוף את גופינו. לאחר שהוא הפסיק, הנחתי את ראשי על חזהו של עידן והוא כרך את ידו סביבי.
הרמתי את עיניי לכיוונו. "אתה יודע עידן" , אמרתי, "נראה לי שבאמת אני נעשת חולה. עדיף שאני אשאר מחר במיטה כל היום". עידן חייך אלי ואמר "את יודעת נועה? נראה לי שגם אני".

0 Comments:

Post a Comment

<< Home